لوله گذاری مسی در اصفهان

لوله‌های مسی به دلیل داشتن خصوصیاتی نظیر میزان مقاومت بالا در برابر خوردگی، داشتن عملکرد حرارتی فوق‌العاده و شکل‌پذیری بسیار خوب انتخاب مناسبی برای سیستم‌های تهویه ( کولر گازی، داکت اسپلیت ، مولتی داکت و … ) هستند. از این رو لوله گذاری مسی در اصفهان جهت سیستم‌های مربوط به تهویه هوا، گرمایشی و سرمایشی استفاده گسترده‌ای می‌شود.

لوله گذاری مسی در اصفهان

کاردبردهای مختلف لوله مسی در ساختمان

چندین سال است که از لوله‌های مسی در ساختمان‌سازی جهت آبرسانی، سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه هوا استفاده می‌شود. این لوله‌ها مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند، از این رو برای اتصالات گزینه مناسبی هستند.

به علاوه این لوله‌ها قابل بازیافت هستند و می‌توان چندین بار از آن‌ها استفاده کرد. نوع K، L و M از متداول‌ترین انواع لوله‌های مسی پرکاربرد در ساخت‌و‌ساز محسوب می‌شوند. در حال حاضر انواع مختلفی از خدمات لوله گذاری مسی ارائه می‌شود. این مطلب جهت آشنایی بیشتر شما با کاربرد لوله‌های مسی و انواع خدمات لوله‌گذاری تهیه شده است. اختلاف قیمتی که بین لوله‌های نوع L و M وجود دارد سبب شده است تا در پروژه‌های ساختمانی بیشتر از نوع M استفاده کنند

لوله گذاری مسی در سیستم تهویه مطبوع

ویژگی مقاومت خوب لوله‌های مسی در برابر خوردگی و زنگ زدن باعث شده است که مشتریان بدون توجه به قیمت بالای آن، لوله‌های مسی را انتخاب کنند. یکی از مصارف مهم لوله‌های مسی استفاده در لوله‌کشی کولر گازی است. شایان ذکر است که این نوع لوله‌گذاری از حساسیت بالایی برخوردار است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

لوله‌های مسی بر حسب جنس به دو دسته نرم و سخت طبقه‌بندی می‌شوند. لوله‌های نرم بسیار منعطف هستند و بیشتر جهت اتصالات حرارتی و در سیستم خنک‌کننده اسپلیت مصرف می‌شوند. در مقابل لوله‌های مسی سخت برای استفاده در خطوط آب بهترین گزینه هستند.

لوله گذاری مسی در اصفهان

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای خدمات لوله گذاری مسی در اصفهان با ما تماس بگیرید

09133158542
خرید کولر گازی

لوله مسی چیست؟

فلز مس با عدد اتمی 29 یک رسانای خوب حرارتی و الکتریکی بوده و بسیار منعطف است. لوله‌‎‌هایی که از فلز مس ساخته می‌شوند جزو پرمصرف‌ترین لوله‌ها در صنعت به شمار می‌آیند.

این لوله‌ها زیر دسته لوله استیل هستند. یکی از مواردی که در زمان خرید لوله‌های مسی باید به آن توجه کرد اندازه آن است. قطر درون لوله مسی با مقدار ضخامت دیواره آن مشخص می‌شود و این اندازه در انواع لوله‌های مسی متفاوت خواهد بود.

در کل لوله‌های مسی بر اساس خصوصیاتی که دارند کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت. در ادامه مطلب در زمینه انواع لوله‌های مسی توضیح بیشتری خواهیم داد.

لوله گذاری مسی

چند نوع لوله مسی وجود دارد؟

وله‌های مسی بر اساس اندازه به چهار نوع L، M، K و A تقسیم می‌شوند. حروفی که برای لوله‌ها مشخص شده است میزان ضخامت درونی لوله را نشان می‌دهد. بایستی خاطر نشان کرد که رنگ حروف چاپی روی لوله‌های مسی به شناخت نوع لوله کمک خواهد کرد. بنابراین رنگ سبز نوع K، آبی نوع L، قرمز نوع M و زرد نشانگر نوع A خواهد بود.

در بین انواع لوله‌های مسی نوع K به دو شکل نرم و سخت وجود دارد و در مقایسه با سایر انواع لوله مسی ضخیم‌تر است، در نتیجه میزان مقاومت بیشتری دارد.

به همین دلیل از این نوع لوله‌ها در ساختمان‌سازی جهت توزیع آب، محافظت از آتش‌سوزی و… استفاده می‌شود. از پرمصرف‌ترین لوله‌های مسی می‌توان به نوع L اشاره کرد. این مدل لوله ضخامت کمتری نسبت به نوع K دارد. از لوله مسی نوع L جهت جایگزینی لوله‌های فرسوده آب استفاده می‌شود.

لوله مسی از نوع M میزان ضخامت کمتری در مقایسه با نوع K و L دارد از این رو برای مصارف خانگی کاربرد دارد. در خدمات لوله گذاری مسی به صورت زیرزمینی لوله نوع A بیشترین مصرف را دارد. در حال حاضر این نوع لوله مسی جایگزین مناسبی برای لوله‌های پلاستیکی به شمار می‌آید.

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای خدمات لوله گذاری مسی با ما تماس بگیرید

09133158542
خرید کولر گازی