کولر گازی در اصفهان

اصفهان به عنوان یک شهر با آب و هوای خشک و معتدل، در فصول گرم نیازمند استفاده از وسایل سرمایشی است. فروش کولر گازی در اصفهان توسط مراکز متعددی انجام می‌شود و با توجه به استقبال بالای مشتریان از خرید کولر گازی یا اسپلیت به امری مهم تبدیل شده است. 

کولرهای آبی کم کم جای خود را به اسپلیت و کولرگازی داده اند و علاوه بر بازدهی بالا و  کیفیت هوای مطلوب تر، مصرف انرژی کمتری هم دارد.

کیا صنعت نمایندگی فروش انواع کولر گازی در اصفهان و اسپلیت در اصفهان از بهترین برندهای جهانی با خدمات پس از فروش و ضمانت نامه 

محاسبه قدرت و انتخاب توان کولرگازی

BTU  چیست ؟

واحد حرارتی بریتانیا ( BTU ) نام واحد سنجش بین المللی انرژی است. می توان گفت هر یک BTU به میزان حرارتی گفته می شود که باعث می شود دمای مقدار یک پوند آب (معادل ۰.۴۵۳ کیلوگرم) به اندازه یک درجه سانتی گراد بالا برود.

ابعاد اتاق و متراژ مفید آن مهمترین عوامل در انتخاب ظرفیت و قدرت کولرگازی و اسپلیت هستند. البته مواردی مانند نورگیر، طبقه، پمجره ها، نمای شمالی جنوبی یا شرقی غربی بودن هم عواملی موثری هستند. که در ادامه به انها می پردازیم. 

در جدول روبرو، میزان متراژ مناسب برای استفاده از کولر گازی بر حسب BTU  آورده شده است. پس از مطالعه این جدول بیشتر متوجه این عامل و کاربرد آن خواهید شد.

 

 

برای انتخاب و خرید بهترین کولر گازی در اصفهان چه نکاتی اهمیت دارد ؟ 

  • اقلیم و آب و هوا
  • متراژ محل
  • تعداد افراد 
  • رفت و آمد
  • آفتاب گیر بودن اتاق و محل نصب
  • فضاهای بسته
  • شرکت تولید کننده
  • گارانتی
  • توان کمپرسور
  • نوع کمپرسور

 

اندازه اتاق

متر مربع

BTU

۱۵*۱۰

۱۵۰

حداکثر ۵۴۰۰

۲۰*۱۰

۲۰۰

۶۰۰۰

۲۰*۱۷

۳۴۰

۸۰۰۰

۲۰*۲۰

۴۰۰

۹۰۰۰

۲۵*۱۸

۴۵۰

۱۰۰۰۰

۲۵*۲۲

۵۵۰

۱۲۰۰۰

۳۰*۲۵

۷۵۰

۱۴۵۰۰

۳۴*۲۵

۸۵۰

۱۶۰۰۰

۴۰*۲۵

۱۰۰۰

۱۸۰۰۰

۴۰*۳۵

۱۴۰۰

۲۴۰۰۰

۴۰*۳۸

۱۵۲۰

۲۸۵۰۰

۴۰*۴۰

۱۶۰۰

۳۲۰۰۰

لاویتا

برای مشاوره رایگان و خرید کولر گازی در اصفهان با ما تماس بگیرید

09133158542
خرید کولر گازی

منظور از بهترین کولر گازی در اصفهان چیست ؟ 

برای انتخاب بهترین کولر گازی باید به چند نکته توجه داشت.

  • اقلیم و آب و هوا

اولین مورد آب و هوا و اقلیم اصفهان است که با توجه به خشکی هوای اصفهان و رطوبت پایین باید کولرگازی مناسب آن انتخاب شود. در شهرهایی مانند اصفهان که از رطوبت پایین هوا در ایام گرم سال برخوردار است، بهتر است کولرگازی یا اسپلیت با کمپرسور توان متوسط و پایین انتخاب کنیم. 

  • متراژ اتاق ها

فضای مورد استفاده برای کولرگازی و اسپلیت باید متناسب با قدرت و هوادهی دستگاه باشد. مثلا اگر در یک اتاق کوچک از اسپلت با توان 30000 استفاده کنیم، در حالت اتوماتیک دستگاه تنها چند دقیقه روشن شده و سپس خاموش می شود و درحالت دستی هم باعث سرد یا گردم شدن بیش از حد قضا می شود. 

  • تعداد افراد

تعداد افراد حاضر در محل برای نصب و انتخاب کولر گازی اهمیت دارد. هر فرد به تنهایی 35 تا 37 درجه حرارت بدن دارد که در حالت نرمال، 1 تا 3 درصد از این دما را به صورت مستقیم از سر و سایر نقاط بدن و 2 درصد را به صورت دی اکسید کربن در زمان تنفس و صحبت کردن به محیط اضافه می کند. اابته در زمان صحبت کردن و حرکت کردن افراد این میزان بیشتر می شود.

  • رفت و آمد

میزان رفت و آمد افراد و باز و بسته شدن درب های ورودی و خروجی در انتخاب سیستم اسپلیت در اصفهان بسیار اهمیت دارد. مثلا یک مغازه یا داروخانه را درنظر بگیرید که درب ورودی مدام در حال باز و بسته شدن است. پس میزان هوادهی کولر گازی باید بسیار قوی تر باشد. در حالت های دیگر می توان از دو یونیت ضعیف تر استفاده کرد که یک یونیت در قسمت پرسنل و یک یونیت در قسمت مشتریان باشد. 

برای مشاوره رایگان و خرید اسپلیت در اصفهان با ما تماس بگیرید

09133158542
خرید اسپلیت

عوامل مهم در زمان خرید و انتخاب کولر گازی در اصفهان

 

داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی

با توجه به اینکه تنوع بالای برند کولر گازی ( اسپلیت ) در بازار بسیار زیاد است از این رو خرید محصولی که دارای خدمات پس از فروش باشد سبب آسوده خاطری در مشتری خواهد شد، زیرا در صورت خراب شدن اسپلیت در کمترین زمان سرویس‌دهی می‌شود.

توجه به نوع گاز مبرد استفاده شده در اسپلیت

نوع گاز مبرد یکی دیگر از مواردی است که در زمان خرید کولر گازی باید به آن توجه کرد. در سیستم‌های هوای مطبوع قدیمی از گاز مبرد R22 استفاده می‌کردند، ولی در مدل‌های بروزتر گاز مبرد R410a به کار رفته است. از ویژگی‌های این نوع گاز مبرد می‎توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، سازگار با محیط زیست، رساند صدمه کمتر به دستگاه و… اشاره کرد.

توجه به برچسب انرژی محصول

نکته دیگری که در زمان مراجعه به مراکز فروش کولر گازی  در اصفهان ( اسپلیت ) و خرید محصول باید به آن توجه کرد برچسب انرژی است. این برچسب مقدار انرژی مصرف شده و بالاترین مقدار بازدهی را نشان می‌دهد. خرید اسپلیت با سطح انرژی A مقدار بهترین گزینه است، چرا که انرژی کمی مصرف می‌کند و در عین حال بالاترین میزان بازدهی را نیز خواهد داشت.

توجه به بخش مهم اینورتر

قطعه اینورتر در کولر گازی نقش مهمی را برعهده دارد. در اسپلیت‌هایی که دارای اینورتر هستند مصرف انرژی کمی دارند، از این رو فروش بالایی دارند. نحوه کار اینورتر بدین صورت است که با قرار گرفتن روی موتور می‌تواند میزان چرخیدن و عملکرد موتور را تنظیم کند.

توجه به قطعه کمپرسور

کمپرسور یکی از قسمت‌های اصلی سیستم‌های تهویه محسوب می‌شود. این قطعه به دلیل حرکت رفت و برگشتی دارای قدرت خنک‌کنندگی بالایی است. این قطعه در اسپلیت وظیفه فشرده‌سازی گاز مبرد و همچنین بالا بردن میزان فشار را برعهده دارد.

قیمت محصول

قیمت محصول بدون شک از دیگر عواملی است که روی انتخاب کولر گازی اثر می‌.گذارد. به دلیل اینکه بیشتر مشتریان جهت تهیه هر محصول میزان بودجه خود را در نظر می‌گیرند. فاکتورهای متعددی روی قیمت محصول موثر است که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است.

برای مشاوره رایگان و خرید کولر گازی در اصفهان با ما تماس بگیرید

09133158542
خرید اسپلیت

چه عواملی روی قیمت کولر گازی در اصفهان موثر است؟

مارک کولر گازی

اولین عامل موثر بر قیمت کولر گازی برند محصول است. از جمله برندهای مشهور کولر گازی در ایران می‌توان به ال جی، گری، بوش، سامسونگ، زانتی، تراست، لاویتا و… اشاره کرد.

مدل موتور کولر گازی

از دیگر فاکتورهای موثر روی قیمت محصول می‌توان به نوع موتور کولر گازی (اینورتر، کمپرسور) اشاره کرد. کولرگازی از نوع اسپلیت هرچه امکانات پیشرفته‌تری داشته باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش کولر گازی در اصفهان محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. لازم به ذکر است که وجود اینورتر در کولر گازی هم به کاهش مصرف برق کمک خواهد کرد و هم سبب بالا رفتن قیمت محصول خواهد شد. در نتیجه نوع اسپلیت و امکانات آن از دیگر عوامل موثر روی قیمت محصول خواهد بود.

تماس و دریافت مشاوره

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید انواع کولر گازی و اسپلیت در اصفهان از طریق پر کردن فیلد های فرم زیر، اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و شما را در مورد پروژه مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.